IRRRIIIIIIIIG

Heeeej bloggen!!! Hur mår niiiiiii?? hihihihihihi
Här sitter man lite full på eftermiddigan med en liten pluttis som heter EMMA och är BAKIS ! Jaaa hihi
Igåååår så festade vi gaaaalet! Ingen kommer ihåg vad som hände riktigt.. Emma grät och jag åkte SJÄLV till Paradiso asnice klubb! Japp!
Fast jag hookade med 2 tjejer på vägen dit.. jag är ganska översocial här hahaha. Pratar med allt som rör sig hoho
Så träffade jag min kuuusin FOULA igår, jaaa hon blev jäääätttefuuuuuull!!! Jag trodde att hon hade silikon tuttar..Men hon svarade neej riktiga.. Alla i min släkt har biga bröst utom jaag hahaha! Men jag har rumpan iställt hehehehe det har inte dem hohohoho

IRR PÅ HÖG NIVÅ!
Lovar röker inte på! Bråkade faktiskt med en liten alban igår som tycker att droger är okej.. Jag flippa ur! Inte oke men sån baaaaaaajs.
Iaf Sprit gåår haha
vad skriver jaaaag?`??????
Idag ska jag iväg med Chris och mina kusiner och hans släkt typ. jag och chris är som syskon. Min bruuuuuur !
Emma kanske hänger med, viskar tror hon blev lite ööööver full igår..Lämna aldrig glaset emma!

Nej nu orkar jag inte skriv flumma meer. Back to flaskan hahahaha skoojjjjjjaaaa

YAMAS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0