PARTY

Halloooow Maria här igen.
Nu ikv blir det party med Emma och Chris och förmodligen med mina kusiner :D
Trivs mer och mer här, tack vare dom jag har träffat hära! Helt underbara !
Jag har varit på grekisk samboka?? grekfest typ eller ngt.. Med chris skit kul! Båda blev skit fulla på slutet och hamna på bargatan sen så flummade jag omkring där haha och sen fyllekäkade jag 2 gg.. hehe fooood is fucking love!
Asså lördag varje dag, dricker massa hjärnceller döööööör :S
Carro kommer snart, NICE! MASSA FEST! Jag är ledig till på måndag.
Mamma snäll ge mig mer pengar!!?!?!! Fattig igen.. Åh ska spela så jag vinner cash!
haha lite påverkad, där skriver jag som jag gör.. men det gör jag alltid eller hur?
Damp på ninas data DAMP fuckar sig när man skriver!
Iaf imorgon hyra moppe  med chris och Emma å Niccol tror jag. lindos nästa
Nu ska jag fixa håret sen dricka och flipp moooode

Och jag säger bara Rhodos är mitt nya hem!! Älskar människorna här, iaf dom jag har träffat!
Och nette ska flytta till stockholm YES :D

Och emmma säger att hon ska vara i sthlm mkt !! YES bo hos mig

hor data orkar inte haha fan damp på den!

Iaf igen, hejdå :)

kjzal du ringde igår, hann ej svara, ring merrrrrrraaa
Och Jarre ring mig också mina cash är slut haha
och carro ses snart hihi
och resten <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0