22/6 - 09

halloow. varfor e det bara jag som bloggar ? roza pallar typ inte.
Idag har jag jobbat pa stranden med big brother ganget. Delat ut flygblad , vi har ladys night ikv.
Innebar att om du koper en drink far du en shot till gratis och sen har vi en manlig stripa! Yesyes. haha
min andra dag fick jag det kul pa ladys night kan jag saga er. Blir inslang med stripan och dansade med honom, assa haha ajg ville inte utan mer tvingad.. haha. Sa hor man i en mic " Maria dont be blyg " haha
men det var kul, undra hur manga fb jag kommer hamna nu pa, massa bilder togs da. bajs.

Men nu ska hem, bor helt sjal asnice.
kom pa besok ;) haha
bajskorver hejda

grek finns pa fb
 Maria

Kommentarer
Postat av: kkey

hahahah ngt jag har missat, manlig strippa va?



hoppas du har d kuligt hörs snart =D

2009-06-23 @ 11:20:37
Postat av: Maria

min pluttis!! haha glomde hehe



ring mig ngn dag idiot !

saknar dig jätte mkt!



love

2009-06-29 @ 16:50:08
URL: http://gonefromsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0