?

Asså.. ibland undrar jag vad jag tänker och skriver.. vad gjorde jag nu :S haha! människan måste tycka att jag är typ störd, spårad, vilsen ungjävel som har svårt att bara ta ordet nej.. haha jag skrattar åt mig själv och ba tänker hur mkt jag skämmer ut mig själv. Jag är vilsen, flippad.. och jaa vettefan, jag kööör på innan jag drar liksom, jag kommer sakna alla fina idioter i sommar liksom.. måste passa på och vara jobbig mot folk, haha eller ngt sånt.


Vad ska jag säga, jag är mig själv helt enkelt:p haha
Eller asså nej jag är trött, blir så då.....

Roza har förmodligen landat och förmodligen i trygga händer hoppas jag!!! Annars kommer pappa Mixhalis och säger ANGAAAAAASH hahahaha

Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0