ilska på högnivå..

Cpe dag, gick upp kl 8. händer aldrig, är råtrött, arg, irriterad, hatisk och hungrig.
Slutet av dagen på stan fick jag cpe humör när jag var med Jarre, all hat bara kom ut ( inte om henne såklart, hon är fan underbar människa! ) utan andra puckon, jag bara slängde ut allt jag kände om folk! Jarre tänkte mer " oj mycket ilska du har maria"
eh.. Ja!
Så trött på visa, jag spyr.
- Jag är arg.

Just nu tänker jag ta en dag itaget. Imorgon ska jag ha mina skor som jag har drömt om annars får jag typ RYCK. Så ska jag städa för alla fina människor kommer över på mottagning på onsdag.
Onsdag - studenten, slutskiva.
Torsdag - banken, sova
Fredag - flippmode
Lördag - packa
Söndag- gonefromsweden , Rhodos!

Mer info om Roza hon lever, hon hade skit kul igår!! :)

Kommentarer
Postat av: jan tauer

jag tror jag är riktigt arg, lite arg faktiskt

2009-06-10 @ 11:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0