MARIA HAR TAGIT STUDENTEN!

YES! Känns skit nice, men jävligt konstigt.. jag har typ ingen sommar lov huh? Iaf, det är ett nytt steg in till vuxen livet. Jag känner att jag hellre vill jobba än att plugga just nu. Och jag vet i framtiden kommer jag börja plugga, om jag inte har mitt drömjobb dåra ;) hehe. Hela studentdagen var galet, stress utan sömn. Gick upp klockan 5.00 och lämnade lägenheten 08.00.
Underbar dag, tack alla för den fina dagen och tack för alla fina presenter.. För nu åker jag till Rhodos på Söndag ! ( jag är bajsnervös huhu )
Fuck , resefeber på högnivå!







Kommer sakna sp3e kommer sakna vara pajjas!
Nu ska jag mogna.. eller jag iaf försöka, ett steg i taget..

Pusspårumpan hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0