Mitt IRR

Oj vad dåliga vi blev helt plöstigt på att blogga. Aja. Igår tog Carolina Studenten!!! Underbart att se henne så lycklig!!
Gick självklart på hennes mottagning och åt massa gott och pratade med trevligt folk. Sen när talen skulle talas. Carros mamma hade ett jättefint tal, fick mig nästan att gråta men höll mig. Sen var det Moster Anne som skulle hålla tal. Där sprack det, min Carro , så stolt över dig, du har verkligen kämpat! Och satt och böla som ett litet barn framför alla!
Som person är jag extra känslig och gråter för allt typ, hahaha.
Kommer sakna henne så!! :'( .
Klicka på bilderna för att se dem större..



Och här har vi tre! barndomsvänner. Gud vad vi har gått igenom saker tsm!

GRATTIS KJZAL SOM HAR TAGIT STUDENTEN IDAG!!!! :D:D:D <3<3

( förlåt att jag försov mig till dit utspring.. även till tandläkaren IGEN , tack vare mina mördarklackar.. eh.. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0