pa rhodos

hej alla min svenska vanner. saknar manga av er redan, men den har resan ar bra for mig. Ar mer sjalvstandig och jobbar. Vilket ar jobbigt, for jag ar sa upp passad hemma i sverige, en mamma som gor allt for mig , for at jag ska ha det bra. lite bortskamd kanske..
Lite problem har nere med boende.. bodde med pappa en natt tills pappas fru skrek pa mig sa bade jag a roza borjade grata. karring. sa flyttade till 2 killar.. visade att jag inte vill bo med dom nu, for en av dem ar lite pa, obehagligt.. han kanske var full, men anda.. 2 mander mer en som ar full 24/7 nej tack.  
Sa nu.. haller jag pa att bryta ihop... for mkt pa samma gang. Om carro bara kunde komma ner och joina mig sluta det vara pricket over i et.
cp staving blir det har.. jaja
Jobbet ar valdigt kravande, severa, underhalla , vara glad och dansa runt hela tiden typ.
visst alskar jag att dansa, men gora allt samtigt , ehm ja tank er sjalva..
Midsommar idag, varit pa en strand som heter Osios typ :s alla vi som jobbar pa bargatan var dar a at och drack, men jag ar duktigt drack inget.. palla liksom pa dagen. fyllosar ;p

Snart ska hem.. a duscha och sen jobba. Det ar sa stressigt, hinner inte ens ata ser jag nu. Ni annars inte hur lite jag har atit sen jag kom. jag vill inte ata skrapmat varje dag flera gg om dagen. Jag hinner aldrig ga till en fin resturang a ata bra mat..
bajs..
men handlar om att inte ge upp, det kommer bli battre sen sa, det vet jag :) inte vara sa negativ.

mitt grekiska nr hamnar pa fb!
Grekpussar / Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0