Sista inlägget innan jag åker..

Annars ska jag försöka hinna blogga där lite, om jag har finner tiden.
Jag har inte ens börjat packa.. riktigt seg , lat osv. Riktigt ångest har dampat, gråtit och skrattat. Så uttrycker jag mina känslor, haha.
Riktigt nervös asså, lite rädd med. Folk ber mig att ta det lungt där nere. Men jag har en gräns på saker jag gör och dricker. Så alla ni som är oroliga, det är lungt, annars har jag stalkern pappa där.
Blandade känslor om att åka, okej om jag hade ett datum osv hem. Men det har jag ju inte..

Jag har avbeställningsskydd på biljeten.. Jag ska inte åka...........det har jag iaf sagt till mamma.
åker SJÄLV till spanien fan vad nice. Ingen pappa och ingen mamma och bara själv.
Jag kan ju göra så, huh? maybe?

fuck det är jobbigt, ångest. Någon som vill röka på? Första gången för mig då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0