sjuk,jobbar, dör , lever ...

shuuuuuuu !! Jag lever, sjuk är jag men vafan.. ska till läkaren någon dag innan mamma bryter ihop att jag inte har gått dit än. hehe. alla är typ sjuka här.. Inte så bra!
Träffat härliga tjejer här som är astrevliga! Nina, Nickol och Emma  ! Sköna brudar. Så dom är jag med nu.
Vet inte vad jag ska skriva.. :/ bränt upp mina hjärnceller typ.. :p ska inte dricka ngt till på fredag har kommit fram till.. för då ska vi tjejer ha en party night! Woho! astaggad till det.
på måndag kommer Carro shit askul ska det bli!!! ASTAGGAD! Jag blev ju typ utslängd idag.. lååång historia.. idiot kärring :p
men problemt löst, för min mamma är kung!! Hon ger mig mkt pengar nu till hyran så slipper jag bryta ihop flera gg om dagen pga pengar.. beroende av pengar.. Och hon vill att jag skulle ta en semester sen ngnstans blablabla för att blablabla jag låter inte spec pigg i tele direkt haha. Jag är döööööööd fisk. Som en på jobber kallar mig, fisken! För jag gäspar hela tiden nästan.. och bambi heter jag också för jag självklart ramlar hela tiden..
Nu ska jag hem till min tråkiga lya.. duscha.. jobba..
tur att jag har träffat härliga tjejer annars skulle jag inte palla stressen å allt.

puss å kram!
Saknar mina mongosar hemma!

En kommer snart YEEEESSS ASSÅ Ni ANNAR INTE HUR IRRIGT DET KOMMER BLI ! :D

Kommentarer
Postat av: kkey

lilla du verkar ha gått igenom mkt där borta sens du åkte, huuuuummmm nte nog med att dom lyckats lösa att du e en fisk oxå doris lilla

2009-07-02 @ 20:48:03
Postat av: Maria

hihi skoja inte. The hills säger jag bara! DRAMA !

2009-07-03 @ 20:44:24
URL: http://gonefromsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0