-

Heeej,
2 veckor kvar till vi slutar, studenten , omg skööönt men ångest!!
Det har varit lång helg och jag har pluggat liite, kunde gjort mer.. men jag är så lat och så mycket annat på tankarna. Annars har jag chillat med Roza hade en " Ego" dag med henne, haha vad innebär det? ehm.. ja.. vi gillar att synas framför kamran.. haha.
Fredags hade kurre grabbkväll, blev bjuden dit och även mitt irr Carro var där såklart :) Åt sushi ( hur nu det stavas? ) gottgott.. Igår så åkte jag och Carro till Danne och chillade med filmer och godis, det var irrigt kul.
Idag är det chillmooooodee, tröött som fan, börjar bli sjuk.. eller kanske är, har en jobbig hosta som vägrar att försvinna..

Biljeter till Rhodos är fortfarande dyrt.. Åkte in till resebyrån och kolla, idioter 6000kr för en enkel biljet ner bara? Går inte hem för mig , eftersom det är jag som ska betala min egen biljet ner .. bläää !
Vad hände med att jag typ var bortskämd?? AAAAAAAH det var roliga tider det, haha! Men imorgon är det 25, caaaaash!! haha kommer ändå försvinna lika snabbt som jag får dem..hehe


Bilder efter vår " Ego" dag .. :)

You and me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0