16maj

Gonefromsweden - hela sommaren.
Den här bloggen är min ( Maria ) och Rozas, vi kommer åka till Rhodos hela sommaren och när vi får tillgång till en dator så skriver vi inlägg hur vi har det, så både vänner och familj kan hålla koll på oss lite, haha.
Men Roza åker 5 dagar tidigare än mig den 7juni för hennes Fredrik är på Rhodos nu. Han äger en bar där och Roza kommer bo med honom tills jag kommer ner. Fuck u roza for that bara lite.. ;) haha! Men det okej, jag förstår dig ;)
Vi kommer jobba på bargatan - bigbrother och min pappa letar efter en lägenhet till oss. Så jaa, lite info.

Innan jag åker så måste jag plugga och så kommer min lördagskväll se ut! Kram / Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0