ååååååångest

roza som talar. Jag tycker att maria har bloggat klart för dagen så nu sitter hon som en liten nöt här brevid mig å snurrar i sitt hår. Det började med att jag behövde lite hjälp med att flumma lite på religionskunskapen så jag bad henne komma över för lite tankar och idéer. Jag gör varm choklad och lyssnar på underbar musik på radiostationen luna favoriter. Fönstret står på glänt för att den sista cigglukten ska åka ut och jag sätter mig tillbaka i stolen för att fortsätta skriva då plöttsligt ett stycke mobil med hög musik (shorty got low) sticker in i fönsterspringan. Klockan är 2 på natten men jag skrek inte mindre för det. Underbar rädsla. Nu kan jag vara uppe och plugga tills jag spyr, det tackar vi maria för. Tack maria.

Nu ska vi plugga vidare på religionen. En sjukt smart grej. Vi ska skapa en egen religion. Istället för före kristus kan man skriva innan roza. smart va?

pizza eller pyton?

nu ska jag och maria (jag) fortsätta plugga. kom med idéer om ni har några på lager.




Puss å knull, mammas lilla hjärtegull // Roza



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0