Det gör oooooooooont nanana

Fan vad kul jag har haft det idag!! Träffade mitt älskade irr och åkte å solade, första gången för henne.
hon hade ju panik !!
MARIA hur göööööör man !?!? AAAH ?1?!!?
jag: IRR du tvättar solarium "burken" och torkar och sen lägger du dig där..
carro: meen ååh jobbigt..vaaa?!? Ohaaaaaaaaa
Jag: IIIIN MED DIG NU!!
carro: AAAAAAAAAAAH okeeeeeeeeeeeeej seeeeeeeeeeeee yaaaaaaa!

hyper!!! hela dagen.. jag och carro kom på en dans.. vikar på huvuder på sne och gick förbi alla i stan och gjorde så, haha bokstavligen kollade folk på oss och typ va?!?! dom såg så roliga ut så jag och carro dog av garv.
Carros mamma var även med oss senare, Eva. Hahaha, vi jagde henne i centrum! Med låten " det gör ont ont nanananan "
Och vi hade såna där stångar ni vet? och jaaa hahaha ni kan lista ut resten!!!!! HYPEEEERRRRRR
nu är min energi sluuuuut!!




asså hahahhahaah kjzal hahahaa orkar inte min mageeee! HAHAHAHA

/ POOORQUEEMARIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0