...

Blir skiva ikväll den sista kan jag lova er, vet inte hur många jag har gått på :s
Ca 2veckor kvar tills studenten, ehm ångest!!! Förra veckan å den här veckan har varit riktiga ångest dagar.. Spec eftersom dom närmaste som åker iväg efter sommaren.
Det betyder att efter studenten vet jag inte när jag kommer se min bästa vän Carolina igen.. Jag åker iväg och hon åker iväg till olika håll under sommaren. Sen drar hon förmodligen till Linköping efter sommaren och pluggar..!
Det suger att det ligger så långt bort ( 2 timmar med tåg, men vi bor faktiskt 10meter ifrån varandra nu)  men ändå glad för hennes skull!
Vad ska man ha på sig idag på skivan? Hm.. funderar att ha min nya tunika som jag köpte här om dagen.


Carro är så jävla vacker!! :) <3<3<3 
/ MARIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0