fuck u biiiiatches!!!

Tjabba tjena hallå!
nu var det dags att börja blogga igen! den här bloggen kommer vara som min (Rozas) och Marias resedagbok. Som Maria tidigare skrev så kommer jag att åka till Rhodos X antal dagar före Maria. Min biljett är köpt och avfärden kommer ske från stockholm den 6 juni till luleå och därifrån så kommer jag ta flyget till rhodos. När jag kommer fram kommer jag att ta första bästa taxi till bar street på rhodos, dumpa grejerna hos Fredrik och efter det så kan festligheterna börja.
Jag saknar fredrik otroligt mycket och längtar sååå efter att få träffa honom igen.
19 dagar kvar till avfärd och jag är superexalterad. Är det någon mer än jag som har resfeber för i sommar?!
Jag har ägnat hela helgen till plugg för att slutföra det allra sista och gått på stan resterande tid för att införskaffa allt det viktigaste såsom linnen, skor, smink etc.

och för alla er som inte kommer att åka någonstanns i sommar, FUCK U BITCHES, MAY U ROT IN SWEDEN!!






Eftersom att jag var varannan dag får förfrågningar om vart jackan är köpt
så är den från HM för 600 : -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0