Ge mig en biljet .

Hallow,
idag har jag kollat runt efter biljeter, men dom är riktigt dyra. Vill åka den 12juni , 2 dagar efter studenten.
Så jag hinner med min rehab efter den underbara studentdagen, haha!
Iaf, vädret suger ju balle här i Sverige och då höjs priserna till utomlands. Men imorgon ska jag och Roza kolla i stan till saker vi behöver ha med oss, tex: hushållsgrejjer, massa små saker till lägenheten m.m och så klart kläder, man vill ju vara snygg på jobbet så man får lite extra dricks kanske ;) hehe.
Pratat med min pappa idag och han berättade att min farbror äger ett hotell/lägenhet eller byggde det, minns inte riktigt vad han sa. Så där kan vi kanske få bo för ett billigt pris, vore ju toppen för oss! Problemt är att hotellt/lägenheten är inte klar än..

Lite resefeber har man, ska ju bosätta mig på Rhodos i ca 2 månader, kommer sakna min mamma otroligt eftersom jag är så beroende av henne, hon är min bästa vän. Men men, jag överlever nog, har Roza och pappa å så.
Nu ska jag plugga, riktigt jävla skoltrött, vill bli av med skiten!

Bettykramar / Maria


alltid lika snygga? haha, en spa kväll vi hade ett tagsedan.
Ser dock drogad ut, men ärsh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0