in ut sprut slut

jag är så otroligt trött idag. Kommer ni ihåg när man va liten och alltid körde lekar som, sisten dit är en rutten fis? ingen ville ju vara en rutten fis så man sprang ju utav bara helvete. idag orkade jag inte ens gå från kista galleria hem till maria som tar kanske 10 minuter. Äsch det finns ju buss?

Idag har jag pluggat, jobbat och sett en film, rachel getting married hette den. Sämsta jävla b-filmen jag någonsin sett. se den inte. Nu ska jag iväg och se någon match tydligen.

ingen buss, ingen bil, ingen krokodil, sa den lilla flickan och gick över övergångsstället.




på CBs konsert, eller nått

Kommentarer
Postat av: Miranda

Tack så mycket :D

2009-05-29 @ 01:52:35
URL: http://diion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0