Kevin är 12år och det är mors-dag :)

Hallooj! Tänkte på en sak, jag är så duktig! Jag har inte varit å klubbat på länge!!! AsBra! Menar att får inte lika många blåmärken på benen ( jag är sån som typ ramlar omkring ). Fast jag går på skivor.. men dom är lite ett måste. haha. Men slut på dem, nu blir det slutskivor! WOHO !
Solen skiner jag är blir så lycklig! mihi..
Vi har inte bloggat så bra denna helg.. YES VI HAR HAFT ETT LIV, YEEEES :S hahaha
Iaf fredags så var jag och Roza hos danne och drack lite å chillade, lördags så var vi på skratt...ngt? standup ni vet! Sen åkte  vi till danne igen och grillade å så.
Å idag har jag steeeekt i solen med Carro och firat min lillebror Kevin som fyller år!! GRATTTIIIIS BRODER !!
Och MORS-DAG; YESYES presenter blev det idag, men ingen till mig.............. köper till mig själv ska ni se hoho.
Snart blir det promenad , 1 mil here i come! WOHAAAA och sen göra en lista " göra lista"  typ ringa banken, biljet till fucking rhodos som inte finns ehm.. böcker till skolan.. städa.. host på städa.. osv. panik.
Klicka på bilderna för att se dem större. Bilder från helgen kommer här:
 
Mer bilder kommer sen!
datan blev plötsigt skit seg, får damp hejdååå ska uuuuuuuuuut.

PORQUEKRAMAR / MARIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0